مجله مهران

مجله مهران

فعالیت در زمینه دکوراتیو و دکوراسیسون داخلی
مجله مهران

مجله مهران

فعالیت در زمینه دکوراتیو و دکوراسیسون داخلی

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت گفته فردانیوز

طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و عملکرد کلی وب سایت را در بر می گیرد. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. 

آیا می دانستید که  این مقاله به شما بینش مفیدی در مورد نحوه ایجاد یک وب‌سایت می‌دهد که نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه به درستی کار می‌کند و در جستجو در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. 

دو راه اصلی برای طراحی وب سایت وجود دارد: استفاده از یک برنامه دسکتاپ یا استفاده از سازنده وب سایت. ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بر اساس اندازه تیم شما، بودجه شما و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت است. 

منبع : فردانیوز

1. برنامه های دسکتاپ 


برنامه های دسکتاپ از طراحان می خواهند که طرح خود را ایجاد کنند و آن را برای یک تیم توسعه ارسال کنند تا بتواند طرح را به کد تبدیل کند. محبوب ترین برنامه های دسکتاپ برای طراحی وب سایت ها Photoshop و Sketch هستند. 


به طور معمول، این استاندارد برای وب‌سایت‌های بزرگ و/یا پیچیده است، زیرا به طراح اجازه می‌دهد تا روی ظاهر و احساس کلی تمرکز کند، در حالی که تمام چالش‌های فنی به تیم توسعه منتقل می‌شود. متأسفانه، این فرآیند می تواند گران و زمان بر باشد زیرا منابع متعدد، مجموعه مهارت ها و اعضای تیم مورد نیاز است. 


برای جلوگیری از دخالت یک توسعه دهنده، استفاده از سازنده وب سایت برای طراحی وب سایتی با الزامات فنی کمتر مفید است. 


2. سازندگان وب سایت


امروزه بسیاری از سازندگان وب سایت در بازار وجود دارند که طیف گسترده ای از ویژگی ها و خدمات را ارائه می دهند. Wix ، Squarespace ، Webflow و Pagecloud ، تنها چند نمونه از سازندگان وب‌سایت محبوب هستند که در قابلیت‌های طراحی، گزینه‌های قالب، قیمت و تجربه کلی ویرایش متفاوت هستند. حتماً تحقیقات خود را انجام دهید، آزمایش‌های رایگان را آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام پلتفرم به بهترین وجه با نیازهای وب سایت شما مطابقت دارد. 


سازندگان وب‌سایت وب‌سایت‌های تطبیقی ​​یا واکنش‌گرا ایجاد می‌کنند که تجربه‌های متفاوتی از ساخت را ارائه می‌دهند. این مفاهیم در زیر با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهند گرفت تا بتوانید به بهترین نحو درک کنید که کدام سازنده برای شما کار می کند. اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، آشنایی با آزادی ها و محدودیت های ابزارهای مختلف طراحی وب سایت ضروری است. به عنوان مثال، اگرچه وردپرس پر استفاده ترین پلتفرم وب سایت است، اما به دلیل گزینه های سفارشی سازی محدود، مورد استقبال طراحان بصری نیست.  


قبل از شروع ساخت یک وب سایت، نیازهای وب سایت خود را مشخص کنید: آیا یک گالری عکس ایجاد می کنید؟ هر چند وقت یک بار سایت خود را به روز می کنید؟ آیا به فرم تماس نیاز دارید؟ سازنده وب سایتی را انتخاب کنید که می تواند به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند. 


عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که ظاهر و عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند. قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد. 


عناصر بصری


در اینجا مروری سریع از عناصری است که باید هنگام طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی با هم کار می کند. هر بخش نکات و ترفندهایی را برای کمک به شما در شروع ارائه می کند. 


کپی مکتوب

کپی مکتوب


اساساً ظاهر و متن وب سایت شما دست به دست هم می دهند. این مهم است که نویسندگان و طراحان محتوا با یکدیگر همکاری کنند تا یک طراحی منسجم با عناصر متعادل ایجاد کنند. روی ایجاد تکه‌های متن (با استفاده از بلوک‌های متنی) تمرکز کنید تا گرافیک و تصاویر خود را تحسین کنید. 


روش کسب درامد با موبایل به نقل از موبایل کمک

گروهی از دوستان که از تلفن همراه خود استفاده می کنند

نظرسنجی ها سرگرم کننده هستند، درست است؟ شما می‌توانید آزمون‌ها را با اطمینان کامل انجام دهید که به عنوان مشتری، پاسخ‌های شما همیشه درست است.


شرکت‌ها برای هر چیز کوچکی به بازخورد مشتری نیاز دارند، و این بدان معناست که اکنون حاضرند برای علامت‌گذاری چند تیک به شما پول بپردازند.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از برنامه های زیر را دانلود کنید، شروع به اسکرول کنید و با تلفن همراه خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید!

حتما بخوانید : روش کسب درامد با موبایل


PAWNS.APP

Pawns.app یک برنامه پولساز بین المللی است که همه را قادر می سازد تا با تکمیل نظرسنجی ها یا به اشتراک گذاری پهنای باند استفاده نشده خود درآمد کسب کنند. نظرسنجی‌ها معمولاً چند دقیقه طول می‌کشد و هر کدام تا 2 دلار پرداخت می‌کنند، بنابراین می‌توانید در حین رفت‌وآمد، در زمان استراحت تبلیغاتی یا هر زمان که چند دقیقه رایگان دارید، درآمد کسب کنید!


پلتفرم Pawns.app همچنین دارای یک برنامه ارجاع عالی است. می توانید از پیوند ارجاع خود استفاده کنید و دیگران را به کسب درآمد بیشتر دعوت کنید. آنها یک پاداش اولیه دریافت می کنند و شما برای همیشه 10٪ از درآمد آنها را دریافت می کنید! به محض اینکه به 5 دلار رسیدید، می توانید از طریق پی پال، بیت کوین یا کارت های هدیه مختلف پول دریافت کنید!


اکنون ثبت نام کنید تا پاداش 1 دلاری خود را دریافت کنید و شروع به کسب درآمد کنید!


 


INBOXPOUNDS

در InboxPounds ثبت نام کنید و برای خواندن ایمیل ها، تکمیل نظرسنجی ها، تماشای ویدیوها و موارد دیگر پول نقد کسب کنید.


شما می توانید به سادگی روی کاناپه استراحت کنید، تلفن در دست بگیرید و در حالی که تلویزیون تماشا می کنید درآمد کسب کنید.


شما حتی یک پوند فقط برای ثبت نام دریافت می کنید!


امروز رایگان ثبت نام کنید.


گرده افشانی

به عنوان مثال، iPoll در هر کشوری در جهان در دسترس است و حتی برای ثبت نام به شما پیش پرداخت 5 دلاری می دهد.


حداقل مبلغی که iPoll پرداخت می کند 10 دلار است، اما باید منتظر بمانید تا به 50 دلار برسید تا در واقع پول خود را به صورت نقدی دریافت کنید. قبل از رسیدن به آن مقدار، درآمد شما می تواند از طریق کارت های هدیه یا اشتراک مجله بازخرید شود.


با این حال مراقب باشید، زیرا iPoll از شما 3 درصد کسر از پرداخت های PayPal دریافت می کند، که دریافت آن دو تا چهار هفته طول می کشد. اگرچه با ویزا کارت پیش‌پرداخت می‌توان از این امر جلوگیری کرد، اما مهم است که هنگام استفاده از هر یک از این برنامه‌ها، هزینه‌های پنهان را بررسی کنید.

منبع : موبایل کمک

برای به حداکثر رساندن پول خود، SurveyChris توصیه می کند ابتدا سؤالات نمایه را پر کنید تا در وقت صرفه جویی کنید و به نظرسنجی هایی که 1 دلار در دقیقه به شما می دهند پایبند باشید.


برخی از برنامه های برتر نظرسنجی عبارتند از:

Swagbucks

LifePoints

 


2.شلوغی خود را پاک کنید

بنر زیفیت

اینجا در MoneyMagpie، ما همه چیزهایی را دوست داریم که شما را وادار به حل کردن آشفتگی می کند. ایده های زیادی برای این کار در بخش Clear Your Clutter ما ببینید.


برخی از بهترین خریداران آنلاین آشغال های قدیمی شما اکنون برنامه های تلفن همراه دارند که پاک کردن آن را آسان تر می کند.


برای مثال، برنامه Ziffit دارای ویژگی مفید بارکد اسکنر است که به این معنی است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای ارزیابی قیمت فوری از پشت کتاب ضربه خورده خود با تلفن همراه خود عکس بگیرید.


این برنامه کاملاً رایگان است و می تواند تا 4 پوند برای یک کتاب غیرقابل فروش به شما بدهد. وقتی چند تا از کتاب‌های قدیمی‌تان را جمع آوری کنید، مبلغ پرداختی افزایش می‌یابد و حتی لازم نیست نگران هزینه‌های تحویل یا معامله باشید. من می توانم بگویم که این یک راه آسان برای کسب درآمد با تلفن همراه است!


سایر برنامه ها عبارتند از:


Music Magpie

zap

بیا بریم

Decluttr

برای راهنمایی های برتر ما در مورد فروش اجناس قدیمی خود و جشن گرفتن یک روز بدون شلوغی اینجا را کلیک کنید.


 


3.برای دلارهای بزرگ مرور کنید

به INCOMPASS بپیوندید و برای ماه اول 20 پوند کسب کنید

سلول رسانه ای InCompass



 به Ipsos MORI inCompass بپیوندید و  20 پوند برای ماه اول و 10 پوند هر ماه بعد از آن کسب کنید.


تنها کاری که برای عضویت باید انجام دهید این است که یک پرسشنامه پنج دقیقه ای را تکمیل کرده و سپس اپلیکیشن رایگان را نصب کنید.


آنها در حال حاضر فقط به دنبال کاربران اندروید هستند.


اگر به نظر شما شبیه است، پس منتظر چه چیزی هستید؟


اینجا ثبت نام کنید. 


 


MOBILEXPRESSION

MobileXpression برنامه ای است که برای ادامه مرور به شما پول زیادی می دهد!


این به طور بالقوه یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد است، زیرا هدف آن درک نحوه استفاده متوسط ​​مردم از اینترنت موبایل و تعیین رتبه وب‌سایت‌ها است. یکی از سؤالاتی که وب سایت می پرسد این است که آیا استفاده از اینترنت در تلفن های همراه مانند تلفن های غیر همراه (یعنی رایانه های شخصی، تبلت ها و غیره) یکسان است. این شبیه به روشی است که تحلیلگران تلویزیونی به رتبه‌بندی‌ها نگاه می‌کنند تا ایده روشن‌تری از جمعیت‌شناسی برنامه‌های مختلف داشته باشند.


پس از نصب برنامه، به آرامی در پس‌زمینه تلفن شما قرار می‌گیرد و فعالیت اینترنت شما را زیر نظر می‌گیرد تا ببیند کدام سایت‌ها محبوب‌ترین هستند.


اطلاعاتی که ارسال می‌کنید کاملاً ناشناس است و پس از جمع‌آوری با سایر کاربران برای ایجاد گزارش گسترده‌ای از روندها و فعالیت‌های اینترنتی، کاملاً ناشناس است و حتی غیرقابل تشخیص است.


همین امروز عضو شوید و تنها پس از یک هفته با دریافت گیفت کارت آمازون شروع خواهید کرد!


عضویت برای محیط زیست نیز خوب است زیرا پس از 90 روز، MobileXpression درختی را با درختان دانش به منظور به رسمیت شناختن مشارکت شما و پس از آن برای هر ماه عضویت شما خواهد کاشت.


با این حال، قبل از ثبت نام، مطمئن شوید که دیگران در مورد برنامه به صورت آنلاین چه می گویند زیرا انجمن های نظرسنجی اغلب اطلاعات ضروری و نکات مهم در مورد چگونگی به حداکثر رساندن سود خود را در اختیار دارند.