مجله مهران

مجله مهران

فعالیت در زمینه دکوراتیو و دکوراسیسون داخلی
مجله مهران

مجله مهران

فعالیت در زمینه دکوراتیو و دکوراسیسون داخلی

هزینه طراحی سایت اقساطی در سال 1401

هزینه طراحی سایت اقساطی در سال 1401 Call-to-Action (CTA) دکمه هایی هستند که کاربران را به سمت هدف تبدیل شما راهنمایی می کنند. تمام هدف طراحی CTA هدایت بازدیدکنندگان به یک اقدام خاص است. برخی از نمونه های رایج CTA ها عبارتند از:

"شروع آزمایشی"
” دانلود کتاب ”
"ثبت نام برای به روز رسانی"
"مشاوره بگیرید"
هنگام طراحی دکمه های CTA به چند نکته توجه کنید:

اندازه. CTA شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا توجه را به خود جلب کند. یک تست سریع پنج ثانیه ای به شما کمک می کند تا اندازه مناسب را تعیین کنید. یک صفحه وب را به مدت پنج ثانیه مشاهده کنید و سپس عناصری را که به خاطر دارید فهرست کنید. اگر CTA در میان عناصر است، پس تبریک می گوییم! اندازه آن مناسب است
برجستگی بصری. هزینه طراحی سایت اقساطی در سال 1401 مدیارست  شما می توانید با برجستگی بصری بیشتر دکمه های خاصی را برجسته کنید. رنگ های متضاد برای CTA ها بهترین کار را دارند و دکمه های قابل توجهی را ایجاد می کنند.
رنگ سبز دکمه CTA در اینجا از صفحه خارج می شود و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.
رنگ سبز دکمه CTA در اینجا از صفحه خارج می شود و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. اعتبار تصویر موزیلا
فضای منفی در کنار اندازه و رنگ، مقدار فضای اطراف یک CTA نقش مهمی در سلسله مراتب بصری عناصر دارد. فضای سفید (یا منفی) اتاق تنفس ضروری را ایجاد می کند و دکمه را از سایر عناصر موجود در رابط جدا می کند.
نسخه قبلی صفحه اصلی دراپ باکس نمونه خوبی از استفاده از فضای منفی برای پاپ کردن CTA اولیه است.  CTA آبی "ثبت نام رایگان" طراحی سامانه در برابر آبی روشن پس زمینه برجسته است.
نسخه قبلی صفحه اصلی دراپ باکس نمونه خوبی از استفاده از فضای منفی برای پاپ کردن CTA اولیه است. CTA آبی "ثبت نام رایگان" در برابر آبی روشن پس زمینه برجسته است. اعتبار تصویر Dropbox .
برچسب ها. از متن عمل‌گرا برای برچسب‌های CTA استفاده کنید، زیرا این کار بازدیدکنندگان را وادار به انجام عمل می‌کند. از افعال قوی مانند «شروع»، «دریافت» یا «پیوستن» استفاده کنید.
Evernote یکی از متداول‌ترین و در عین حال مؤثرترین متون کنش‌گرا را برای CTA خود دارد.
Evernote یکی از متداول‌ترین و در عین حال مؤثرترین متون کنش‌گرا را برای CTA خود دارد. اعتبار تصویر Evernote .
نکته: برای آزمایش CTA خود از "تست تاری" استفاده کنید. تست تاری یک تکنیک سریع برای تعیین اینکه آیا چشم کاربر به جایی که شما می خواهید می رود یا خیر است. یک اسکرین شات از صفحه خود بگیرید و یک افکت تاری در Adobe XD اعمال کنید (به مثال در Charity Water در زیر مراجعه کنید). با نگاهی به نسخه تار صفحه خود، کدام عناصر برجسته هستند؟ اگر چیزی را که می بینید دوست ندارید، تجدید نظر کنید.

تست تاری تکنیکی برای آشکار کردن نقطه کانونی و سلسله مراتب بصری طراحی است.
تست تاری تکنیکی برای آشکار کردن نقطه کانونی و سلسله مراتب بصری طراحی است. اعتبار تصویر آب خیریه .
فرم های وب
پر کردن فرم ها یکی از مهم ترین انواع تعامل برای کاربران در وب است. کاربران باید بتوانند فرم ها را به سرعت و بدون سردرگمی تکمیل کنند.

در اینجا چند توصیه طراحی وجود دارد که به شما در بهبود طراحی فرم کمک می کند:

فقط آنچه را که لازم است بپرسید. هر فیلد اضافی که به یک فرم اضافه می کنید بر نرخ تبدیل آن تأثیر می گذارد. هرچه بیشتر بخواهید، انگیزه کاربران کمتری برای ارائه داده ها خواهد بود. همیشه به این فکر کنید که چرا اطلاعات خاصی را از کاربران درخواست می کنید و چگونه از آن استفاده خواهید کرد.
فرم را به صورت منطقی سفارش دهید. برای مثال، پرسیدن آدرس شخصی قبل از نامش ممکن است عجیب به نظر برسد.
زمینه های مرتبط را با هم گروه بندی کنید. گروه بندی جریانی از یک مجموعه سوال به مجموعه بعدی ایجاد می کند. گروه بندی فیلدهای مرتبط با هم به کاربر کمک می کند تا اطلاعات را درک کند.
برای بهترین تجربه تکمیل فرم، فیلدهای مرتبط را با هم گروه بندی کنید.
برای بهترین تجربه تکمیل فرم، فیلدهای مرتبط را با هم گروه بندی کنید. اعتبار تصویر گروه نیلسن نورمن .
انیمیشن
انیمیشن ابزار مهم دیگری برای تعامل موثر است. طراحان بیشتر و بیشتری از انیمیشن به عنوان یک عنصر کاربردی برای بهبود تجربه کاربر استفاده می کنند. با این حال، انیمیشن در طراحی تنها در صورتی می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد که در زمان و مکان مناسب گنجانده شود. انیمیشن UI خوب یک هدف دارد. معنی دار و کاربردی است.

در اینجا چند مورد وجود دارد که در آن انیمیشن می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد:

بازخورد بصری در مورد عملکرد کاربر. طراحی تعامل خوب بازخورد را ارائه می دهد. بازخورد بصری زمانی مفید است که نیاز دارید کاربران را در مورد نتیجه یک عملیات آگاه کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، انیمیشن کاربردی می تواند آن اطلاعات را ارائه دهد. به عنوان مثال، یک انیمیشن لرزش می تواند نشان دهد که کاربر رمز عبور را اشتباه وارد کرده است.
انیمیشن ها می توانند به کاربران در درک مشکلات کمک کنند، مانند اینکه رمز عبور اشتباه وارد کرده اند.
انیمیشن ها می توانند به کاربران در درک مشکلات کمک کنند، مانند اینکه رمز عبور اشتباه وارد کرده اند. اعتبار تصویر رابط کاربر جنبشی .

مشاهده وضعیت سیستم یکی از 10 اکتشافی Jakob Nielsen برای قابلیت استفاده ، مشاهده وضعیت سیستم یکی از مهمترین اصول در طراحی رابط کاربری است. کاربران می‌خواهند در هر زمان شرایط فعلی خود را در یک سیستم بدانند و یک وب‌سایت باید از طریق بازخورد بصری مناسب به کاربر بگوید چه اتفاقی می‌افتد. آپلود و دانلود داده ها عملیات معمولی در وب هستند و کاندیدای عالی برای انیمیشن های کاربردی هستند.هزینه طراحی سایت اقساطی در سال 1401 مدیارست  به عنوان مثال، یک نوار بارگذاری متحرک نشان می دهد که یک فرآیند با چه سرعتی پیش می رود و انتظاراتی را برای سرعت انجام عمل تعیین می کند.

نمونه ای از یک انیمیشن منحصر به فرد برای پیشرفت دانلود. اعتبار تصویر xjw .
انتقال ناوبری. انتقال ناوبری حرکات بین حالت ها در یک وب سایت است، مانند از نمای سطح بالا به نمای دقیق. انیمیشن عملکردی ارتباطی بین دو حالت ایجاد می کند و کاربران را به راحتی بین آنها جابجا می کند.

نمونه ای از انتقال وضعیت در یک وب سایت شرکتی. اعتبار تصویر راموشن .
جلوه های اختلاف منظر Parallax یک تکنیک محبوب در طراحی وب است که در آن پس‌زمینه با سرعتی متفاوت از محتوای پیش‌زمینه هنگام اسکرول حرکت می‌کند. این افکت می تواند حس پویایی و حرکت را در طرح بندی های وب ایجاد کند.
 (در مورد بهترین شیوه های اختلاف منظر اینجا بیشتر بیاموزید .)
هزینه طراحی سایت اقساطی در سال 1401 در مدیارست ، برندسازی . انیمیشن خوش ساخت یک ارتباط عاطفی با بازدیدکنندگان برقرار می کند. این می تواند نقاط قوت یک محصول را برجسته کند و تجربه کاربر را واقعاً لذت بخش و به یاد ماندنی کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد