همانطور که میدانید دیجیکالا یک سایتی هست که فروشنده ها از تمام ایران میتونند هر محصولی که دارند رو در دیجیکالا به فروش بگذارند و در فروش محصولات فروشندگان دیجیکالا از فروشندگان کمیسیون دریافت میکند . کمیسیونی هم که دیجی کالا دریافت میکند بسیار زیاد هست و برای فروشندگان زیاد صرف نمیکند که با قیمت های خوب و مشتری پسند جنس هارو قیمت گذاری کنند .

برای مثال قیمت یک ساعت دیواری که 700 هزار تومان باشد دیجیکالا نزدیک به 90 یا 100 هزار تومان کمیسیون دریافت میکند که این فوق العاده زیاد میباشد و قعا فروشنده ها قیمت هارو بالا میبرند تا براشون صرف کند و ساعت 700 هزار تومانی رو به قیمت 850 هزار تومان در دیجیکالا به فروش میرساننند .

همانطور که متوجه شدید فقط با یک دلیل خیلی ساده شما متوجه شدید که چرا نباید از دیجیکالا ساعت دیواری بخرید .

اما راهکار چیست ؟

فروشگاه انلاین ایزی خرید  بزرگترین فروشگاه فروش ساعت دیواری در ایران میباشد که مستقیم ساعت هارو از کارخانه ، تولید کننده و پخش کننده های اصلی محصولات دریافت میکند و این وسط دست واسطه ها بسته میشود . 

ایزی خرید فروشنده ای ندارد و قراردادی با کارخانه های ساعت سازی کار میکند و به همین علت قیمت های ساعت دیواری در ایزی خرید پایین ترین قیمت بازار میباشد و به صورت عمده هم ساعت هارو به فروش میرساند و با تمامی فروشگاه ها همکاری لازم را میکند .

همچنین با خرید ساعت دیواری از فروشگاه ایزی خرید سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید در کمتر از 8 ساعت کاری 

اینا فوق العادس حتما به ایزی خرید ی سر بزنید